معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با خبرنگاران طبس گفت: طی سال‌های اخیر تغییراتی در تقسیمات جغرافیایی کشور به‌صورت بی‌رویه ایجاد شد که از وحدت‌رویه و قانونمندی تبعیت نمی‌کرد که این تغییرات در دولت تدبیر و امید اصلاح می‌شود تا خواسته مردم تحقق یابد.

 

 



روایتی از ۳۱ سال چشم انتظاری/ اینجا لیلا در انتظار بوی پیراهن است

روایتی از ۳۱ سال چشم انتظاری/ اینجا لیلا در انتظار بوی پیراهن است.

۳۱ سال است از رفتن بچه‌ام می‌گذره. تنها یک کیف ازش برگشت. گاهی که باهاش درد دل می‌کنم، می‌گویم: علی‌اصغر مادر یه نشونی از خودت بده، چشم‌انتظاری سخته مادر...



 

عباس ‌علی باقری گفت: ‌ما جلسه‌ای که رفتیم خدمت آقا تعجب کردیم، حیران ماندیم از اینکه آقا با این گرفتاری و تشکیلات، کتاب ما را خوانده‌اند، وقتی نوبت ما شد که صحبت کنیم گفتند ما شما را می‌شناسیم، ما تعجب کردیم، دیگر نفسمان حبس شد.
 

به گزارش فرهنگ نیوز، سایت رازق نوشت: بر اساس خبری که به‌تازگی منتشر شده است، آخرین کتابی که مورد تحسین رهبر انقلاب واقع شده، کتاب «عباس دست‌طلا» است که خاطرات حاج عباس‌علی باقری، تعمیرکار جبهه‌ها در سال‌های دفاع مقدس است.



بررسی تبعات اقتصادی و اجتماعی "گسترش ربا" در جامعه اسلامی

 چرا ربا جنگ با خداست ؟ / ربا : کاهش سطح بهره روی ، اخلال در نظام اقتصادی و فروپاشی اجتماعی

گروه مطالعات اقتصاد اسلامی " اقتصاد پرس " ، نتایج و تبعات ناگوار اقتصادی و اجتماعی ربا در جامعه اسلامی را مورد بررسی قرار می دهد .
 




حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم بهره‌برداری و راه‌اندازی سه دستاورد سازمان انرژی اتمی در حوزه سلامت که در محل این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه "در این محضر یک بار دیگر به دنیا می‌گوییم فناوری هسته‌ای ما صلح‌آمیز است"، تاکید کرد: ما در پی منافع ملت‌مان هستیم.

 
  رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه "در زمینه فناوری هسته‌ای یک قدم عقب نمی‌نشینیم"، گفت: نه تضعیف، نه تحقیر، نه تحریم و نه تهدید بر این ملت کارگر نیست و نخواهد بود.

 به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم بهره‌برداری و راه‌اندازی سه دستاورد سازمان انرژی اتمی در حوزه سلامت که در محل این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه "در این محضر یک بار دیگر به دنیا می‌گوییم فناوری هسته‌ای ما صلح‌آمیز است"، تاکید کرد: ما در پی منافع ملت‌مان هستیم.




صفحه قبل 1 ... 64 65 66 67 68 ... 75 صفحه بعد