نشان فراماسونری روی جسد عضو داعش/ خروج افسران سعودی، قطری و ترک از حمص

مهمترین تحولات سوریه در روز گذشته آمادگی ۳۶۰ فرد مسلح برای تسلیم شدن، خروج افسران سعودی، قطری و ترک از حمص، احداث پایگاه‌های نظامی جدید جذب تروریست‌های خارجی در سوریه و کشف نشان فراماسونری روی جسد یکی از سرکردگان داعش بود.

خبرگزاری فارس: نشان فراماسونری روی جسد عضو داعش/ خروج افسران سعودی، قطری و ترک از حمص

گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، مهمترین تحولات میدانی و سیاسی سوریه در 24 ساعت گذشته را می‌توان آمادگی 360 فرد مسلح برای تسلیم شدن، خروج افسران سعودی، قطری و ترک از حمص، احداث پایگاه‌های نظامی جدید جذب تروریست‌های خارجی در سوریه و کشف نشان فراماسونری روی جسد یکی از سرکردگان داعش دانست.  



بقعه امامزاده سیدمحمد (ع) یکی از شاخص‌ترین امامزاده‌های باشت + تصاویر

امامزاده سید محمد (ع) یکی از شاخص‌ترین امامزاده‌های باشت بوده که در 11 کیلومتری این شهرستان قرار دارد.

خبرگزاری فارس: بقعه امامزاده سیدمحمد (ع) یکی از شاخص‌ترین امامزاده‌های باشت + تصاویر

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امامزاده سید محمد(ع) یکی از شاخص‌ترین امامزاده‌های باشت است که در 11 کیلومتری این شهرستان قرار دارد. 



جزئیات جلسه اخیر خودروسازان و شورای رقابت/ توافق برای افزایش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت خودرو

یک مقام آگاه با تشریح برگزاری جلسه‌ای در شورای رقابت، گفت: در این جلسه بین خودروسازان و مسئولان سازمان استاندارد، سازمان بازرسی کیفیت و شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو توافق شد و بر این اساس قیمت جدید خودروها با افزایش زیر ۲۰ درصد به زودی اعلام می‌شود.

خبرگزاری فارس: جزئیات جلسه اخیر خودروسازان و شورای رقابت/ توافق برای افزایش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت خودرو    
یک مقام آگاه در گفت ‌و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به جزئیات جلسه‌ای داخلی در شورای رقابت، اظهار داشت: در این جلسه خودروسازان و مسئولان سازمان استاندارد، سازمان بازرسی کیفیت و همچنین شورای رقابت در مورد قیمت‌گذاری جدید خودروها به توافق رسیدند و بر این اساس، قیمت خودروها با افزایش همراه خواهد بود. 


شعر منسوب به رهبر انقلاب با مطلع «تو که خود خال لبی از چه گرفتار شدی» فاقد اصالت است

شعر منسوب به رهبر معظم انقلاب با مطلع «تو که خود خال لبی از چه گرفتار شدی» فاقد اصالت و اعتبار است و معظم‌له شعری با این مضمون نسروده‌اند.

خبرگزاری فارس: شعر منسوب به رهبر انقلاب با مطلع «تو که خود خال لبی از چه گرفتار شدی» فاقد اصالت است
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، پیش از این، شعری با مطلع «تو که خود خال لبی از چه گرفتار شدی» بعنوان استقبال و پاسخ حضرت آیت الله خامنه‌ای به شعر «من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم» از سروده‌های امام خمینی(ره) در برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

با نزدیک شدن به ایام ارتحال امام خمینی(ره) و احتمال بازنشر مجدد این شعر، خبرنگار فارس صحت و اصالت موضوع را جویا شد که بر اساس این پیگیری‌ها، یک مقام مسئول در روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری تأکید کرد: «معظم له شعری با این مضمون نسروده‌اند و انتساب شعر مزبور به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، نادرست و فاقد اعتبار و اصالت است.»

 



از ' جزئیات جدید دومین سبدکالا' و ' ممنوعیت واردات بنزین چینی' تا 'ارزش خانه های خالی به اندازه بودجه یک سال کشور'

قدس انلاین-الف.زمینی- اختلافات با 1+5 در خط اول نگارش پیش نویس، آخرین خبرها در خصوص دومین سبدکالا و حضور لیلاحاتمی در شصت و هفتمین دورۀ جشنواره فیلم کن و حواشی آن؛ از جمله مهمترین اخبار روز بودند، که روزنامه های امروز در صفحات اول خود به آن پرداختند.

پافشاری مذاکره کنندگان ایران بر حق هسته ای
روزنامه قدس: این روزنامه با اشاره به اینکه: "اختلافات با 1+5 در خط اول نگارش پیش نویس، توافق نهایی را متوقف کرد" تیتر زد: "پافشاری مذاکره کنندگان ایران بر حق هسته ای مذاکرات را به دور بعد کشاند."

در همین زمینه روزنامه "ابتکار" از قول عراقچی نوشت: "پیشرفت خاصی نداشتیم"
روزنامه "جوان" نیز با بیان اینکه: "زیاده خواهی های 1+5 وین را بی نتیجه پایان داد". از قول "عراقچی" نوشت:"هیچ پیشرفتی نداشتیم و به هر قیمتی ادامه نمی دهیم"
روزنامه "شرق" نیز از "پایان نشست نفسگیر هسته ای در «وین»" خبر داد و تیتر زد: "عراقچی: پیشرفت نداشتیم"
روزنامه "وطن امروز" نیز تیتر "روز اختلاف" را در این خصوص انتخاب کرده است.
روزنامه "جام جم" اینگونه تیتر زد: "ایستادگی دیپلمات های ایران در برابر زیاده خواهی غرب"



سقف پروازی پهپاد «شاهد129» تا 60هزار پا افزایش می‌یابد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه از برنامه ریزی این نیرو برای افزایش سقف پرواز پهپاد شاهد 129 تا 60 هزار پا خبر داد.

خبرگزاری فارس: سقف پروازی پهپاد «شاهد129» تا 60هزار پا افزایش می‌یابد 
 

 

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، فرمانده معظم کل قوا طی بازدید روز یکشنبه خود از نمایشگاه جدیدترین محصولات نیروی هوافضای سپاه، از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در حوزه هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفتند.

پهپادهای فُطُرس، شاهد129، RQ170 ایرانی و چند مدل دیگر از هواپیماهای بدون سرنشین در این نمایشگاه به نمایش در آمده بود.

در بخشی از این بازدید، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با ارائه گزارشی از ویژگی‌های هواپیماهای بدون سرنشین، اعلام کرد که افزایش سقف پرواز پهپاد شاهد 129 تا 50 و 60 هزار پا (حدود 18 کیلومتر) را در دستور کار دارند.



پایان بی‌نتیجه چهارمین دور مذاکرات/ مقام ایرانی:پیشرفت خاصی نداشتیم/ دیپلمات غربی:انتظار انعطاف بیشتری از ایران داشتیم/ایتارتاس:دور بعدی 26 خرداد

سه روز مذاکرات میان ایران و گروه 1+5 جمعه شب در حالی پایان یافت که طرفین روند پیشرفت گفت‌وگوها را «کند و دشوار» توصیف کردند. هنوز زمان دقیق دور بعدی مذاکرات مشخص نشده است.

خبرگزاری فارس: پایان بی‌نتیجه چهارمین دور مذاکرات/ مقام ایرانی:پیشرفت خاصی نداشتیم/ دیپلمات غربی:انتظار انعطاف بیشتری از ایران داشتیم/ایتارتاس:دور بعدی 26 خرداد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مذاکرات ایران و 1+5 از مهر ماه سال گذشته در ژنو آغاز شد که در دور سوم مذاکرات در این شهر ایران و 1+5 به توافقنامه‌ای تحت عنوان برنامه اقدام مشترک دست یافتند.

بعد از آن مذاکرات، از اسفندماه سال گذشته در وین از سرگرفته شد تا مفاد توافقنامه راه حل جامع تهیه شود. تاکنون سه دور از این گفت‌وگوها برگزار شده و طرفین دور چهارم این مذاکرات را از دیروز آغاز کرده که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

روز گذشته نگارش متن پیش نویس توافقنامه جامع هسته‌ای به ریاست «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران و «کاترین اشتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در وین آغاز شد و ادامه رایزنی‌های وزیر امور خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به منظور نگارش متن پیش نویس توافق جامع هسته‌ای برای مشورت‌های بیشتر دو طرف به امروز موکول شد.

مخاطبان محترم خبرگزاری فارس می‌توانند اخبار لحظه به لحظه مذاکرات و حواشی آن را از طریق این گزارش که به روز رسانی می‌شود، پیگیری کنند. "متن کامل هر خبر"، با کلیک بر روی زمان انتشار قابل مشاهده است:

 

 



نشست شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با حضور یادگار امام

سید حسن خمینی: در مقابل بی ادبان اگر مودب باشیم، پیروزیم

در زندگی امام بزرگوارمان یکی از قلل رفیع زندگی ایشان ادب است؛ چنانکه ما در طول تاریخ زندگی امام خمینی نیز حتی یک واژه غیرمودبانه نه شنیده ایم و نه شنیده ایم که دیگران شنیده باشند. مثلاً می گویند آقای ریگان.

یادگار امام با بیان اینکه جامعه ایرانی جامعه ای مودب است، اظهار کرد: هر اندازه در مقابل شما بی ادبی کنند اگر مودب باشید در چشم مخاطب پیروزید اما اگر خدای نکرده خشمگین شدید و واکنشی شبیه بی ادبان نشان دادید؛ در آن لحظه در چشم ،گوش و دل مردم بازنده اید .


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


مذهب تشیع برای دعا اهمیت و جایگاه ویژه‌ای قائل است؛ یکی از دعاهایی که در «ایام الببض» ماه رجب سفارش شده است دعای «ام داوود» است.
 

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: داستان اعمال نیمه رجب و دعای معروف «ام داوود» را شیخ صدوق، شیخ طوسی، علامه مجلسی و سید بن طاووس از نظر سند معتبر دانسته‌اند و از نظر تاثیر در استجابت دعا توصیه کرده‌اند.

وی در تشریح این داستان ادامه داد: فاطمه، مادر داوود و مادر هم شیر و رضایی امام صادق (ع) روایت کرده است که منصور دوانیقی لشکری را به مدینه فرستاد عده‌ای را کشت و تعدادی را اسیر کرد و به زنجیر کشید که فرزند من داوود در میان آنها بود، حادثه اسیری فرزندم برایم بسیار تلخ و دردناک بود برای رفع مشکل خود فراوان دعا می‌کردم و از اشخاص صالح می‌خواستم برای آزادی فرزندم دعا کنند ولی هیچ نتیجه‌ای نگرفتم.

این کارشناس مذهبی اضافه کرد: ام‌داوود می‌گوید یک روز با خبر شدم که امام صادق (ع) بیمار شده است به عیادت ایشان رفتم و وقتی خدمت حضرت رسیدم فرمودند: از داوود خبر تازه‌ای نداری؟ با آه جان سوزی گفتم: نه مولای من! از شما برادر هم شیر او تقاضا دارم برای آزادی فرزندم دعا کنید. امام صادق (ع) فرمود: چرا تاکنون از دعای «استفتاح» غفلت کرده‌ای؟! مگر نمی‌دانی به وسیله این دعا درهای آسمان گشوده می‌شود و فرشتگان دعا کننده را مژده استجابت می‌دهند و خداوند پاداش این دعا را بهشت قرار داده است؟!

طباطبایی اظهار کرد: در روایت آمده که ام‌داوود از حضرت می‌پرسد آن دعا چیست؟ امام صادق (ع) نیز فرمودند: ای مادر داوود ماه رجب نزدیک است؛ سیزده، چهارده و پانزده آن را که ایام البیض نام دارد روزه بگیر و نزدیک ظهر پانزدهم غسل کن و هشت رکعت نماز با خلوص نیت بخوان. آن‌گاه حضرت دستور کامل اعمال را به او تعلیم داد.

وی افزود: ام داوود می‌گوید گذشت تا اینکه ماه رجب فرا رسید و دستور امام را همانطور که فرمودند اجرا کردم، شب شانزدهم از نیمه گذشته بود پیغمبر و جمعی از فرشتگان و پیامبران که برای آنها دعا و رحمت فرستاده بودم را در خواب دیدم رسول خدا (ص) به من فرمود ای ام داوود این جماعتی که مشاهده می‌کنی شفیعان تو هستند که برای تو دعا کرده‌اند و مژده می‌دهند که حاجت تو برآورده می‌شود و فرزندت سالم به آغوش تو باز می‌گردد.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: در ادامه روایت ام‌داوود آمده است که: از خواب برخاستم، به اندازه‌ای که یک سوار تیزرو بتواند از عراق به مدینه آید گذشته بود که ناگهان در خانه باز شد و فرزندم به من وارد گردید.

طباطبایی گفت: ام داوود برای عرض ادب و سپاس نزد امام صادق (ع) رفت و از ایشان سوال کرد، ای مولای من این دعا را در غیر ماه رجب هم می‌توان خواند؟ و حضرت فرموند: اگر روز عرفه با جمعه هماهنگ شود این دعا را می‌توان خواند و هر کس به خواندن آن اقدام نماید، خداوند او را مشمول رحمت و آمرزش خود قرار می‌دهد.



کیهان نوشت: مریلا زارعی بازیگر سینما به تازگی در گفت‌وگویی، اعلان کرده و گفته که «عده‌ای» با او تماس گرفته و پیغام داده‌اند که در فیلم «چ» (شهید چمران) بازی نکند! البته همین بازیگر سینما، قبلا هم به خاطر پذیرفتن ایفای نقش در فیلم «قلاده‌های طلا» (فیلمی که علیه کودتای نافرجام و ضدملی سال88 ساخته شده بود) تحت فشارهای «عده‌ای» قرار گرفته و از بازی در این فیلم، مجبور به انصراف شده بود.اشک های ناتمام مریلا زارعی در کاخ جشنواره فیلم فجر + تصاویراین‌گونه اتفاقات شاید برای افرادی که خارج از گود نشسته و از مناسبات درون سینما خبر ندارند، کمی نامتعارف و غیرممکن به نظر برسد. اما برای اهالی سینما، ماجرایی آشنا و همیشگی است.کافی است، برخی از موارد مشابه که نگارنده در مقام روزنامه‌نگار با آن برخورد کردم را مرور کنیم تا با عمق مسئله بیشتر آگاه شویم:یک- با یکی از کارگردان‌های جوان سینما و تلویزیون گفت‌وگو می‌کنم. وی در حین گفت‌وگو، از فیلم «جدایی نادر از سیمین» و کارگردان آن، یعنی اصغر فرهادی انتقاد می‌کند. اما در پایان گفت‌وگو، تأکید می‌کند که این بخش‌های مصاحبه حتما حذف شود، چون اگر انتقادات او از فیلم «جدایی...» و فرهادی علنی شود، «عده‌ای» برایش دردسر می‌سازند و در کارش اخلال ایجاد می‌کنند!دو- با یک بازیگر بی‌حاشیه سینما و تلویزیون- که این روزها با ایفای نقش کوتاهی در فیلم «چ» درخشیده است- تماس می‌گیرم. وقتی از او درخواست گفت‌وگو برای روزنامه کیهان می‌کنم، با خوشحالی استقبال می‌کند. گفت‌وگو را انجام می‌دهیم. اما چند روز بعد تماس می‌گیرد و عذرخواهی می‌کند. درخواستش این است که این گفت‌وگو در کیهان منتشر نشود. می‌گوید؛ «من با کیهان مشکلی ندارم، اما تازه متوجه شده‌ام که اگر این گفت‌وگو چاپ شود «عده‌ای» برایم دردسر درست می‌کنند!»سه- از کارگردان جوانی که قرار است فیلمش به زودی در سینماها اکران شود، درخواست گفت‌وگو می‌کنم. او پاسخ می‌دهد که از دوران کودکی تاکنون همیشه روزنامه کیهان می‌خوانده و به این روزنامه علاقه‌مند است. اما اگر مصاحبه‌اش در کیهان چاپ شود، «عده‌ای» در سینما برایش دردسر ایجاد می‌کنند!

 



پاسخ حضرت زینب(س) به ابن زیاد درباره شهدای کربلا

حضرت زینب(س) در پاسخ ابن زیاد که گفت خدایت درباره خاندانت چه کرد، پاسخ داد: والله در کربلا جز نیکی و زیبایی ندیدم، آنها با شجاعت به قتلگاه خویش شتافتند ولی به زودی خداوند تو و آنان را در یک جا گرد می‌آورد تا در پیشگاهش محاکمه شوید.

خبرگزاری فارس: پاسخ حضرت زینب(س) به ابن زیاد درباره شهدای کربلا

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، امام حسین علیه السلام قبل از شهادت، سفارش‌های لازم را به زینب(س) کرده و پرستاری نهضت را به ایشان واگذار کرد، او را به صبر و بردباری امر و با قلبی محکم و بی‌هراس از آینده نهضت، به سوی میدان حرکت داد.

زینب علیه‌السلام پرچم پرافتخار امام زمانش، حسین علیه‌السلام را بر دوش گرفت و مانع افتادن پرچم الهی بر زمین شد و با اقتدار و شهامتی که تاریخ نظیرش را ندیده، در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد. ابن زیاد که آن همه بی اعتنایی را از یک زن رنج کشیده و ماتم زده می‌بیند، انگشت حیرت به دهان می‌گیرد و می‌خواهد او را کوچک شمارد، با تکبری انتقام جویانه رو به حضرت زینب کرده و می‌گوید: خدای را شکر که شما را رسوا ساخت، مردان‌تان را کشت و سخنان‌تان را دروغ ساخت. زینب علیه‌السلام با عظمت، نگاهی تحقیرآمیز به آن سرکش بی نام و نسب می‌کند و فریاد بر می‌آورد که: سپاس خدای را که ما را با انتصاب به پیامبرش، گرامی داشت و از آلودگی و ناپاکی دور و شخص تبه کاری چون تو را رسوا کرد.

 



طی ملاقات معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با مدیر کل امور عشایر استان خراسان جنوبی با ایجاد و راه اندازی اداره امور عشایر در عشق آباد موافقت شد

 

 



معاون توسعه وزارت بهداشت از اجرای دو بسته جدید خدمات از یک ماه آینده خبر داد و گفت: این خدمات شامل استقرار ۷۹۰۰ پزشک عمومی در روستاها و شهرهای کوچک فاقد پزشک که جزو مناطق محروم هستند و نیز ایجاد ۲۸۰ مرکز بهداشتی- درمانی در حاشیه شهرهای بزرگ است.

 

 

 



رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از حذف اعطای نشان ایثار و شجاعت به برخی خانواده‌های ایثارگران خبر داد و گفت: این دستور رئیس جمهور در راستای برداشتن تبعیض بین خانواده‌های شهدا و ایثارگران صورت گرفته است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی‌محلاتی عصر امروز در جمع مدیران بنیاد شهید گیلان با اشاره به نخستین سفر خود به این استان اظهار کرد: طبق سفارش مقام معظم رهبری مسئولان باید از پشت میزهای کار خود بیرون آمده و با خانواده‌های معظم شهدا دیدار کنند.

وی با بیان اینکه این سفارش مقام معظم رهبری به همه مسئولان است، افزود: خدمت به جامعه ایثارگری هرگز قابل جبران نیست زیرا نمی‌شود سلامتی آنها را با دادن خانه و پول و طلا و سفر دوباره برگرداند. 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی‌محلاتی عصر امروز در جمع مدیران بنیاد شهید گیلان با اشاره به نخستین سفر خود به این استان اظهار کرد: طبق سفارش مقام معظم رهبری مسئولان باید از پشت میزهای کار خود بیرون آمده و با خانواده‌های معظم شهدا دیدار کنند.

وی با بیان اینکه این سفارش مقام معظم رهبری به همه مسئولان است، افزود: خدمت به جامعه ایثارگری هرگز قابل جبران نیست زیرا نمی‌شود سلامتی آنها را با دادن خانه و پول و طلا و سفر دوباره برگرداند. 

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224001346#sthash.IOum0TmO.dpuf

 

 

 



وزیر خارجه کانادا روز چهارشنبه با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، به یکی از وزرای دولت ایران نیز توهین کرد.

خبرگزاری فارس: کانادا ایران را «تهدیدی جهانی» خواند/توهین به وزیر کابینه روحانی
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224001565#sthash.cdaP8u0W.dpuf

وزیر خارجه کانادا روز چهارشنبه با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، به یکی از وزرای دولت ایران نیز توهین کرد.

خبرگزاری فارس: کانادا ایران را «تهدیدی جهانی» خواند/توهین به وزیر کابینه روحانی
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224001565#sthash.cdaP8u0W.dpuf

 وزیر خارجه کانادا روز چهارشنبه با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، به یکی از وزرای دولت ایران نیز توهین کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه «گلوب اند میل»، «جان برد» وزیر خارجه کانادا که به اتخاذ مواضع ضدایرانی معروف است، روز چهارشنبه بار دیگر به اتهام‌زنی علیه ایران پرداخت.

وی که در نشست کمیته یهودیان آمریکا صحبت می‌کرد، با بیان اینکه ایران «بزرگترین تهدید برای صلح جهانی» است، تهران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

دولت کنونی کانادا به رهبری «استفان هارپر» در سال 2012 روابط دیپلماتیک خود با تهران را قطع کرده و از آن زمان مواضعی به شدت افراطی علیه ایران اتخاذ می‌کند. برد در اظهارات امروز خود نیز از مواضع میانه‌رو دولت‌های پیشین کانادا انتقاد کرد و گفت دوره‌ای که کانادا «دمای دور میز را می‌سنجید و جایی می‌نشست که نه خیلی گرم بود و نه خیلی سرد»، گذشته است.

وی در بخشی دیگری از اظهارات خود با اشاره به وجود مجازات اعدام در ایران، گفت تعداد اعدام‌ها از زمان روی کار آمدن دولت جدید بیشتر شده است. وی سپس در توهینی آشکار به یک مقام ایرانی، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور ایران را «وزیر کشتار» خواند.

کشورهای غربی در ماه‌های اخیر بدون اشاره به دلایل اعدام افراد در ایران، بارها خواستار توقف این مجازات شده‌‌اند. تهران ضمن رد این انتقادات، اعلام کرده است که بخش اعظم اعدام‌ها در ایران مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر و قاتلان است.

برد در ادامه اظهارات خود در جمع حامیان رژیم‌صهیونیستی گفت: «یک ایران هسته‌ای نه فقط تهدیدی برای ایالات متحده، بلکه تهدیدی برای کانادا و همچنین تهدیدی برای اسرائیل و متحدان ماست.»

در مقابل «متیو برانفمن» عضو اجرای کمیته یهودیان آمریکا، برد را «بهترین دوست اسرائیل» خواند و از وی به سبب مواضعش در حمایت از تل‌آویو تمجید کرد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224001565#sthash.cdaP8u0W.dpuf

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه «گلوب اند میل»، «جان برد» وزیر خارجه کانادا که به اتخاذ مواضع ضدایرانی معروف است، روز چهارشنبه بار دیگر به اتهام‌زنی علیه ایران پرداخت.

وی که در نشست کمیته یهودیان آمریکا صحبت می‌کرد، با بیان اینکه ایران «بزرگترین تهدید برای صلح جهانی» است، تهران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

دولت کنونی کانادا به رهبری «استفان هارپر» در سال 2012 روابط دیپلماتیک خود با تهران را قطع کرده و از آن زمان مواضعی به شدت افراطی علیه ایران اتخاذ می‌کند. برد در اظهارات امروز خود نیز از مواضع میانه‌رو دولت‌های پیشین کانادا انتقاد کرد و گفت دوره‌ای که کانادا «دمای دور میز را می‌سنجید و جایی می‌نشست که نه خیلی گرم بود و نه خیلی سرد»، گذشته است.

وی در بخشی دیگری از اظهارات خود با اشاره به وجود مجازات اعدام در ایران، گفت تعداد اعدام‌ها از زمان روی کار آمدن دولت جدید بیشتر شده است. وی سپس در توهینی آشکار به یک مقام ایرانی، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور ایران را «وزیر کشتار» خواند.

کشورهای غربی در ماه‌های اخیر بدون اشاره به دلایل اعدام افراد در ایران، بارها خواستار توقف این مجازات شده‌‌اند. تهران ضمن رد این انتقادات، اعلام کرده است که بخش اعظم اعدام‌ها در ایران مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر و قاتلان است.

برد در ادامه اظهارات خود در جمع حامیان رژیم‌صهیونیستی گفت: «یک ایران هسته‌ای نه فقط تهدیدی برای ایالات متحده، بلکه تهدیدی برای کانادا و همچنین تهدیدی برای اسرائیل و متحدان ماست.»

در مقابل «متیو برانفمن» عضو اجرای کمیته یهودیان آمریکا، برد را «بهترین دوست اسرائیل» خواند و از وی به سبب مواضعش در حمایت از تل‌آویو تمجید کرد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224001565#sthash.cdaP8u0W.dpuf

  وی که در نشست کمیته یهودیان آمریکا صحبت می‌کرد، با بیان اینکه ایران «بزرگترین تهدید برای صلح جهانی» است، تهران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

 دولت کنونی کانادا به رهبری «استفان هارپر» در سال 2012 روابط دیپلماتیک خود با تهران را قطع کرده و از آن زمان مواضعی به شدت افراطی علیه ایران اتخاذ می‌کند. برد در اظهارات امروز خود نیز از مواضع میانه‌رو دولت‌های پیشین کانادا انتقاد کرد و گفت دوره‌ای که کانادا «دمای دور میز را می‌سنجید و جایی می‌نشست که نه خیلی گرم بود و نه خیلی سرد»، گذشته است.

 وی در بخشی دیگری از اظهارات خود با اشاره به وجود مجازات اعدام در ایران، گفت تعداد اعدام‌ها از زمان روی کار آمدن دولت جدید بیشتر شده است. وی سپس در توهینی آشکار به یک مقام ایرانی، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور ایران را «وزیر کشتار» خواند.

 کشورهای غربی در ماه‌های اخیر بدون اشاره به دلایل اعدام افراد در ایران، بارها خواستار توقف این مجازات شده‌‌اند. تهران ضمن رد این انتقادات، اعلام کرده است که بخش اعظم اعدام‌ها در ایران مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر و قاتلان است.

 برد در ادامه اظهارات خود در جمع حامیان رژیم‌صهیونیستی گفت: «یک ایران هسته‌ای نه فقط تهدیدی برای ایالات متحده، بلکه تهدیدی برای کانادا و همچنین تهدیدی برای اسرائیل و متحدان ماست.»

 در مقابل «متیو برانفمن» عضو اجرای کمیته یهودیان آمریکا، برد را «بهترین دوست اسرائیل» خواند و از وی به سبب مواضعش در حمایت از تل‌آویو تمجید کرد.

 

 

 

 

 

در حالی که قرار بود نشست دوجانبه اشتون و ظریف چهارشنبه شب برگزار شود، این مذاکرات برای مشورت‌های بیشتر به صبح پنج‌شنبه موکول شد.

خبرگزاری فارس: لحظه به لحظه با مذاکرات وین/ مذاکرات ظریف و اشتون به پنج شنبه موکول شد
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224000689#sthash.f25EpZKm.dpuf

در حالی که قرار بود نشست دوجانبه اشتون و ظریف چهارشنبه شب برگزار شود، این مذاکرات برای مشورت‌های بیشتر به صبح پنج‌شنبه موکول شد.

خبرگزاری فارس: لحظه به لحظه با مذاکرات وین/ مذاکرات ظریف و اشتون به پنج شنبه موکول شد
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224000689#sthash.f25EpZKm.dpuf

 



ظریف: از حقوقمان کوتاه نمی‌آییم/ این دوره وارد نگارش متن توافق‌نامه جامع می‌شویم

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد برنامه و امکانات دفاعی ایران، موضوع مذاکره نیست و جمهوری اسلامی ضمن اینکه از حقوق خود کوتاه نمی‌آید، چیزی فراتر از حقش هم نمی‌خواهد.

خبرگزاری فارس: ظریف: از حقوقمان کوتاه نمی‌آییم/ این دوره وارد نگارش متن توافق‌نامه جامع می‌شویم
 

 



ولادت امام علی (ع) و روز پدر مبارک...

ميلاد مولي‌الموحدين حضرت امام علي ابن ابيطالب (ع) نخستين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت و نیز روز پدر بر تمامي مسلمانان به خصوص شيعيان جهان تبريك و تهنيت باد.

 

روز پدر در دیگر نقاط جهان

 ویکی‌پدیا: روز پدر روزی است برای بزرگداشت پدرها، پدر بودن، پیوند میان پدران و مادران و اهمیتی که پدرها در اجتماع دارند. در بسیاری کشورها روز پدر، سومین یکشنبهٔ ماه ژوئن در نظر گرفته شده‌است. این روز در ادامهٔ روز مادر و قدردانی از مادران است.

در ایران پیش از این انقلاب، روز ۲۴ اسفند زادروز رضا شاه بر پایهٔ گاهشمار ایرانی روز پدر نامیده می‌شد. پس از انقلاب سال ۵۷ این روز به زادروز علی ابن ابی طالب امام نخست شیعیان تغییر یافت.

روز پدر در دیگر نقاط جهان



مردم با اینکه می‌دانند حدود پنج هزار کیلومتر مربع آزاد شده و بیش از پنج‌ هزار نفر هم اسیر گرفته‌ایم و عمده‌ سرزمین‌های اشغالی ما در استان خوزستان آزاد شده، ولی مرتب تکرار می‌کنند: خونین‌شهر چه شد؟

خبرگزاری فارس: روایت شهید صیاد از خرمشهر اردیبهشت ۶۱
 

 

 



اعضای کمیته‌های بدوی و تجدیدنظر و هیئت عالی رسیدگی به تخلفات کارکنان دانشگاه آزاد با صدور احکامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد منصوب شدند و طه هاشمی در این دانشگاه صاحب یک مسئولیت جدید شد.

خبرگزاری فارس: مسئولیت جدید طه هاشمی در دانشگاه آزاد
 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اعضای کمیته‌های بدوی، تجدیدنظر و هیئت عالی رسیدگی به تخلفات کارکنان دانشگاه آزاد با حکم میرزاده رئیس این دانشگاه منصوب شدند.

بنابراین گزارش، با اعلام این حکم محمد ابریشمی‌نیا و محمدرضا نیازی به عنوان عضو کمیته بدوی رسیدگی به تخلفات انضباطی و اداری کارکنان دانشگاه، طه هاشمی به عنوان رئیس و حسین غریبی، ابراهیم واشقانی فراهانی، احمد قلی‌زاده و محمدمصطفی دعاگویی به عنوان عضو کمیته تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات انضباطی و اداری کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه منصوب شدند.

گفتنی است، علیرضا مصدق، علی عسگری و مرتضی احسانی هم به عنوان عضو هیئت عالی نظارت بر آرای کمیته‌های رسیدگی به تخلفات انضباطی و اداری کارکنان سازمان مرکزی مشخص شدند.

لازم به ذکر است، پروین داداندیش به عنوان عضو هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت‌علمی سازمان مرکزی، محمدعلی گذشتی و محمدرضا عباسی‌فرد به عنوان عضو هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت‌علمی سازمان مرکزی با صدور احکامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد منصوب شدند.

 

 



یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی اردیبهشت ۹۳ برای همه متقاضیان دریافت آن، ساعت ۲۴ امشب واریز و قابل برداشت می‌شود.

خبرگزاری فارس: یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است
  

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طبق گفته سخنگوی دولت، یارانه اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به عنوان اولین یارانه مرحله دوم هدفمندی یارانه برای همه متقاضیان و ثبت نام کنندگان و بدون تغییر همان رقم 45500 تومان از بامداد فردا قابل برداشت است.

 

به گفته نوبخت سخنگوی دولت، یارانه اردیبهشت طبق روال همان روز ۲۲ واریز و فعلا یارانه نقدی به همان میزان سابق ۴۵۵۰۰ تومان به همه متقاضیان و ثبت نام کنندگان در فروردین سال جاری پرداخت می‌شود.

 



پایان شمارش آرا در بغداد/ ائتلاف «مالکی» با ۶۶ درصد آرا در صدر قرار گرفت

شمارش آرا در استان بغداد نشان داد ائتلاف «دولت قانون» عراق ۶۶ درصد آرا را به خود اختصاص داده و از رقبای خود با فاصله زیاد پیشی گرفته است.

خبرگزاری فارس: پایان شمارش آرا در بغداد/ ائتلاف «مالکی» با ۶۶ درصد آرا در صدر قرار گرفت
 

 

 



موشک «یا علی»؛ جدیدترین کروز ایران با برد ۷۰۰ کیلومتر

موشک «یا علی» بعنوان جدیدترین موشک کروز ایران با برد ۷۰۰ کیلومتر روز گذشته به نمایش درآمد.

خبرگزاری فارس: موشک «یا علی»؛ جدیدترین کروز ایران با برد ۷۰۰ کیلومتر
 

 به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، روز گذشته فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه بازدید کردند.

در جریان این بازدید موشک کروز جدیدی با نام موشک یا علی(ع) رونمایی شد که در این نمایشگاه با رنگ قرمز به نمایش درآمد.

موشک کروز یا علی(ع)

طبق اطلاعات به دست آمده، موشک کروز یا علی(ع)، دارای برد 700 کیلومتر است.

موشک «کروز یاعلی» در میان جدیدترین موشک های سپاه در نمایشگاه نیروی هوافضای سپاه

این در حالیست که برد موشک‌های کروز ایران تا پیش از این در بیشترین حالت، 300 کیلومتر اعلام شده بود.

 

 



معامله شیرین با خدا در اعتکاف/ غبطه ملائکه و انبیا به حال معتکفین

آیت‌الله قرهی می‌گوید: به خدا قسم اگر پرده بالا می‌رفت، می‌دیدیم که ملائکه با غبطه به معتکفین نگاه می‌کنند؛ از محل اعتکاف معتکفین، نور به آسمان بالا می‌رود و نفسشان شهر را امن کرده است.

خبرگزاری فارس: معامله شیرین با خدا در اعتکاف/ غبطه ملائکه و انبیا به حال معتکفین



تصاویری که خواهید دید ذره‌ایست از اقیانوس بیکران پدرانی که عزیزترین‌هایشان را گذاشتند و جان دادند برای خدا. خبرگزاری فارس افتخار دارد در حد توان خود یادی کند از این مردان مرد که خود فرزندان حضرت روح الله(ره) بودند. 

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، تصاویر زیر به مناسبت روز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر برگزیده شده است. این تصاویر حتی نه قطره بلکه ذره‌ایست از اقیاونوس بیکران پدرانی که عزیزترین‌هایشان را گذاشتند و جان دادند برای خدا. خبرگزاری فارس افتخار دارد در حد توان خود یادی کند از این مردان مرد که خود فرزندان حضرت روح الله(ره) بودند.  

 



دعا و نیایش

فضیلت و اعمال ماه مبارك رجب

ماه رجب و ماه شعبان و ماه رمضان شرافت زیادی دارند و در فضیلت آنها روایات بسیاری وارد شده است. از حضرت رسول (صلى الله علیه و آله) روایت شده كه: ماه رجب ماه بزرگ خدا است و ماهى در حرمت و فضیلت به آن نمى‏رسد و جنگیدن با كافران در این ماه حرام است و رجب ماه خدا است و شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است كسى كه یك روز از ماه رجب را روزه بگیرد، موجب خشنودى خدای بزرگ می‌گردد و غضب الهى از او دور می گردد و درى از درهاى جهنم بر روى او بسته گردد.



معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با خبرنگاران طبس گفت: طی سال‌های اخیر تغییراتی در تقسیمات جغرافیایی کشور به‌صورت بی‌رویه ایجاد شد که از وحدت‌رویه و قانونمندی تبعیت نمی‌کرد که این تغییرات در دولت تدبیر و امید اصلاح می‌شود تا خواسته مردم تحقق یابد.

 

 



روایتی از ۳۱ سال چشم انتظاری/ اینجا لیلا در انتظار بوی پیراهن است

روایتی از ۳۱ سال چشم انتظاری/ اینجا لیلا در انتظار بوی پیراهن است.

۳۱ سال است از رفتن بچه‌ام می‌گذره. تنها یک کیف ازش برگشت. گاهی که باهاش درد دل می‌کنم، می‌گویم: علی‌اصغر مادر یه نشونی از خودت بده، چشم‌انتظاری سخته مادر...



 

عباس ‌علی باقری گفت: ‌ما جلسه‌ای که رفتیم خدمت آقا تعجب کردیم، حیران ماندیم از اینکه آقا با این گرفتاری و تشکیلات، کتاب ما را خوانده‌اند، وقتی نوبت ما شد که صحبت کنیم گفتند ما شما را می‌شناسیم، ما تعجب کردیم، دیگر نفسمان حبس شد.
 

به گزارش فرهنگ نیوز، سایت رازق نوشت: بر اساس خبری که به‌تازگی منتشر شده است، آخرین کتابی که مورد تحسین رهبر انقلاب واقع شده، کتاب «عباس دست‌طلا» است که خاطرات حاج عباس‌علی باقری، تعمیرکار جبهه‌ها در سال‌های دفاع مقدس است.



بررسی تبعات اقتصادی و اجتماعی "گسترش ربا" در جامعه اسلامی

 چرا ربا جنگ با خداست ؟ / ربا : کاهش سطح بهره روی ، اخلال در نظام اقتصادی و فروپاشی اجتماعی

گروه مطالعات اقتصاد اسلامی " اقتصاد پرس " ، نتایج و تبعات ناگوار اقتصادی و اجتماعی ربا در جامعه اسلامی را مورد بررسی قرار می دهد .
 




حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم بهره‌برداری و راه‌اندازی سه دستاورد سازمان انرژی اتمی در حوزه سلامت که در محل این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه "در این محضر یک بار دیگر به دنیا می‌گوییم فناوری هسته‌ای ما صلح‌آمیز است"، تاکید کرد: ما در پی منافع ملت‌مان هستیم.

 
  رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه "در زمینه فناوری هسته‌ای یک قدم عقب نمی‌نشینیم"، گفت: نه تضعیف، نه تحقیر، نه تحریم و نه تهدید بر این ملت کارگر نیست و نخواهد بود.

 به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم بهره‌برداری و راه‌اندازی سه دستاورد سازمان انرژی اتمی در حوزه سلامت که در محل این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه "در این محضر یک بار دیگر به دنیا می‌گوییم فناوری هسته‌ای ما صلح‌آمیز است"، تاکید کرد: ما در پی منافع ملت‌مان هستیم.



رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سپاه برای همیشه حامی همه دولت‌‌ها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

 

 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در حاشیه بیست و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه در جایی که هر کدام از دولت‌ها اشتباهاتی داشتند صمیمانه و در یک فضای دوستانه به آنها به حکم وظیفه تذکر داده شده است.


بنزین پاک از سال آینده در سراسر ایران توزیع می‌شود. این تازه‌ترین وعده وزیر نفت است برای کم کردن آلودگی هوای ایران و توقف بنزین یورو2 که انتقادهای بسیاری را در سال‌های اخیر به همراه داشته است.

  
بیژن زنگنه همچنین از افزایش عرضه بنزین پاک در سطح 8کلانشهر کشور تا شهریور‌ماه امسال‌ خبر داد و گفت: هم‌اکنون عرضه بنزین پاک در تهران و کرج منجر به بهبود وضعیت هوای این دو کلانشهر شده است. پیش از این قرار بود تا پایان تیرماه بنزین پاک که سوختی نزدیک به بنزین یورو4 ارزیابی می‌شود در کلانشهرهای تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد و اراک توزیع شود.


روزانه بیش از یک میلیارد تومان ثروت ملی در اراضی جنوب تهران، دفن می شود. ثروتی که امروزه در کشورهای مختلف دنیا، به چرخه اقتصادی برمی گردد و تولید ناخالص ملی را افزایش می دهد.
روزانه بیش از یک میلیارد تومان ثروت ملی در اراضی جنوب تهران، دفن می شود. ثروتی که امروزه در کشورهای مختلف دنیا، به چرخه اقتصادی برمی گردد و تولید ناخالص ملی را افزایش می دهد.
 
 
 



یک کارشناس روان‌شناسی گفت: عشق به کتاب، کتاب خواندن و احساس نیاز به خریدن کتاب در بزرگسالی ریشه در افکار امروز و دیروز افراد ندارد، بلکه نخستین پایه‌های شخصیتی هر فردی در کودکی برای خواندن کتاب بنا نهاده شده است.

 
 
یک کارشناس روان‌شناسی گفت: عشق به کتاب، کتاب خواندن و احساس نیاز به خریدن کتاب در بزرگسالی ریشه در افکار امروز و دیروز افراد ندارد، بلکه نخستین پایه‌های شخصیتی هر فردی در کودکی برای خواندن کتاب بنا نهاده شده است.

"اعظم نوری" در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب، اظهار کرد: انتخاب کتاب خوب به کودک کمک می‌کند تا مفاهیم و معانی ارزش‌ها، سنت‌ها، خانواده، جامعه را درک کند و قطعاً سبب آرامش در والدین و کودکان خواهد شد.


در تاریخ 19/2/93جلسه هفتگی قرآن کانون فرهنگی هنری شهدای ملوند در منز یکی از اهالی روستا گرفته شد 

قران.jpg

 بقیه عکسها در ادامه مطلب...............................

 



برچسب ها : جلسه قرآن

توصیه‌های خداوند برای سعادتمند شدن فرزندان آدم

آیت‌الله «سید‌علی قاضی طباطبایی» حدیث قدسی به نقل از تذکرة‌المتقین نقل کرده که خداوند در آن فرزند آدم را به جمع‌آوری زاد و توشه برای پیمودن راه بسیار طولانی امر می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس مرحوم آیت‌الله «سید‌علی قاضی طباطبایی» حدیث قدسی به نقل از کتاب تذکرة‌المتقین صفحه 223 نقل کرده است.

در این حدیث خداوند به انسان‌ها هشدار داده که از فرصت دنیا برای برداشتن توشه، و نوکردن مرکب، هموار کردن مسیر و خلوص کردن رفتار و کردار برای پیمودن مسیر سعادت استفاده کنند.

 

 

 

توصیه‌های خداوند برای سعادتمند شدن فرزندان آدم

آیت‌الله «سید‌علی قاضی طباطبایی» حدیث قدسی به نقل از تذکرة‌المتقین نقل کرده که خداوند در آن فرزند آدم را به جمع‌آوری زاد و توشه برای پیمودن راه بسیار طولانی امر می‌کند.

خبرگزاری فارس: توصیه‌های خداوند برای سعادتمند شدن فرزندان آدم

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس مرحوم آیت‌الله «سید‌علی قاضی طباطبایی» حدیث قدسی به نقل از کتاب تذکرة‌المتقین صفحه 223 نقل کرده است.

در این حدیث خداوند به انسان‌ها هشدار داده که از فرصت دنیا برای برداشتن توشه، و نوکردن مرکب، هموار کردن مسیر و خلوص کردن رفتار و کردار برای پیمودن مسیر سعادت استفاده کنند.

در این حدیث قدسی خداوند خطاب به فرزندان آدم می‌فرماید:

«یابن آدم!» اى پسر آدم!

«اکثر مـــن الزاد فـــان الطریق بعید بعید». توشه‌ات را زیاد کن که راه دور است دور.

«و جدد السفینة فان البحر عمیق عمیق» و کشتى‌ات را تازه و نو گردان که دریا ژرف است ژرف.

«و خفف الحمل فان الصراط دقیق دقیق» و بارت را سبک ساز که جاده باریک است باریک.

«و اخلص العمل فــان الناقد بصیر بصیر» و کردارت را خالص گردان که سنجشگر بیناست بینا.

در ادامه این حدیث آمده است؛

«و اخّر نومک الى القبر و فخرک الى المیزان و شهوتک الى الجنّة و راحتک الآخرة و لذّتک الى الحور العین و کن لى اکن لک ، و تقرّب الىّ باستهانة الدنیا و تبعّد عن النار لبغض الفجار و حب الابرار؛ فان الله لا یضیع اجر المحسنین».

و خوابت را براى وقت مرگت و فخر و بالیدنت را براى هنگام سنجش اعمال بگذار و خواهش نفسانیت را براى بهشت و آسایشت را براى آخرت و لذتت را براى زنان بهشتى واگذار، و تو براى من باش تا من براى تو باشم و با حقیر و پست شمردن دنیا به من نزدیک شو و به وسیله دشمنى با نابکاران و دوستى با نیکان از آتش دوزخ دور شو زیراکه خداوند پاداش ‍نیکوکاران را ضایع نمى‌کند.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930215000959#sthash.4tmb84el.dpuf


کسانی‌ که‌ بوی‌ بهشت‌ را‌ استشمام ‌نمی‌کنند/ حقوقی که مانند حق مادر محترم است

معلم دوست‌داشتنی قرآن در یکی از درس‌های خود مردم را به رعایت حق همسایه دعوت کرده و می‌گوید: احترام همسایه مانند احترام مادر واجب است و اگر کسی همسایه‌اش را اذیت کند، خدا بوی بهشت را از او دریغ می‌کند.

 

 

 

 

 
باز‌خوانی درس‌هایی از قرآن «معلم دوست‌داشتنی»
کسانی‌ که‌ بوی‌ بهشت‌ را‌ استشمام ‌نمی‌کنند/ حقوقی که مانند حق مادر محترم است

معلم دوست‌داشتنی قرآن در یکی از درس‌های خود مردم را به رعایت حق همسایه دعوت کرده و می‌گوید: احترام همسایه مانند احترام مادر واجب است و اگر کسی همسایه‌اش را اذیت کند، خدا بوی بهشت را از او دریغ می‌کند.

خبرگزاری فارس: کسانی‌ که‌ بوی‌ بهشت‌ را‌ استشمام ‌نمی‌کنند/ حقوقی که مانند حق مادر محترم است

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» یکی از اساتید تفسیر قرآن کریم که بیش از 32 سال به تدریس معارف قرآن و «اهل‌بیت(ع)» می‌پردازد، سال گذشته در نظر‌سنجی مردمی به عنوان محبوب‌ترین چهره قرآنی انتخاب شد به همین جهت برگزیدن نام «معلم دوست‌داشتنی» برای او دور از واقعیت نیست.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930216000128#sthash.m63quzda.dpuf


به گزارش خبرگزاری فارس محمد باقر نوبخت سخنگو و معاون اول رئیس جمهور در خبر 21 اعلام کرد: اولین یارانه نقدی مرحله دوم روز دوشنبه 22 اردیبهشت 93 واریز می‌شود.

وی افزود: منابعی که از محل انصراف از یارانه‌ها و افزایش قیمت حاملهای انرژی به دست می‌آید صرف نظام سلامت و کاهش سهم مردم از هزینه سلامت می‌شود.

قبلا هم از سوی مقامات دولتی اعلام شده بود یارانه اردیبهشت 93 به همه متقاضیان و ثبت نام کنندگان جدید یارانه و به همان میزان 45500 تومان به ازای هر نفر و ماهانه پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس محمد باقر نوبخت سخنگو و معاون اول رئیس جمهور در خبر 21 اعلام کرد: اولین یارانه نقدی مرحله دوم روز دوشنبه 22 اردیبهشت 93 واریز می‌شود.

وی افزود: منابعی که از محل انصراف از یارانه‌ها و افزایش قیمت حاملهای انرژی به دست می‌آید صرف نظام سلامت و کاهش سهم مردم از هزینه سلامت می‌شود.

قبلا هم از سوی مقامات دولتی اعلام شده بود یارانه اردیبهشت 93 به همه متقاضیان و ثبت نام کنندگان جدید یارانه و به همان میزان 45500 تومان به ازای هر نفر و ماهانه پرداخت می‌شود.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930217001563#sthash.bHH4JLU5.dpuf

به گزارش خبرگزاری فارس محمد باقر نوبخت سخنگو و معاون اول رئیس جمهور در خبر 21 اعلام کرد: اولین یارانه نقدی مرحله دوم روز دوشنبه 22 اردیبهشت 93 واریز می‌شود.

وی افزود: منابعی که از محل انصراف از یارانه‌ها و افزایش قیمت حاملهای انرژی به دست می‌آید صرف نظام سلامت و کاهش سهم مردم از هزینه سلامت می‌شود.

قبلا هم از سوی مقامات دولتی اعلام شده بود یارانه اردیبهشت 93 به همه متقاضیان و ثبت نام کنندگان جدید یارانه و به همان میزان 45500 تومان به ازای هر نفر و ماهانه پرداخت می‌شود.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930217001563#sthash.bHH4JLU5.dpuf

به گزارش خبرگزاری فارس محمد باقر نوبخت سخنگو و معاون اول رئیس جمهور در خبر 21 اعلام کرد: اولین یارانه نقدی مرحله دوم روز دوشنبه 22 اردیبهشت 93 واریز می‌شود.

وی افزود: منابعی که از محل انصراف از یارانه‌ها و افزایش قیمت حاملهای انرژی به دست می‌آید صرف نظام سلامت و کاهش سهم مردم از هزینه سلامت می‌شود.

قبلا هم از سوی مقامات دولتی اعلام شده بود یارانه اردیبهشت 93 به همه متقاضیان و ثبت نام کنندگان جدید یارانه و به همان میزان 45500 تومان به ازای هر نفر و ماهانه پرداخت می‌شود.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930217001563#sthash.bHH4JLU5.dpuf

سخنگوی دولت اعلام کرد: اولین یارانه نقدی مرحله دوم ۲۲ اردیبهشت ۹۳ واریز می‌شود.

خبرگزاری فارس: اولین یارانه نقدی مرحله دوم ۲۲ اردیبهشت ۹۳ واریز می‌شود
- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930217001563#sthash.bHH4JLU5.dpuf

به گزارش خبرگزاری فارس محمد باقر نوبخت سخنگو و معاون اول رئیس جمهور در خبر 21 اعلام کرد: اولین یارانه نقدی مرحله دوم روز دوشنبه 22 اردیبهشت 93 واریز می‌شود.

وی افزود: منابعی که از محل انصراف از یارانه‌ها و افزایش قیمت حاملهای انرژی به دست می‌آید صرف نظام سلامت و کاهش سهم مردم از هزینه سلامت می‌شود.

قبلا هم از سوی مقامات دولتی اعلام شده بود یارانه اردیبهشت 93 به همه متقاضیان و ثبت نام کنندگان جدید یارانه و به همان میزان 45500 تومان به ازای هر نفر و ماهانه پرداخت می‌شود.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930217001563#sthash.bHH4JLU5.dpuf


از 'شمارش معکوس برای حذف یارانه غیر نیازمندان' و 'ارزان نشدن خودرو' تا 'بازداشت رویانیان'

قدس آنلاین- الف زمینی؛ روزنامه های امروز صحبت های ظریف در مجلس، ارزان نشدن خودرو، شایعات در خصوص بازداشت رویانیان، صحبت های فرمانده نیروی دریایی سپاه و ... را بر روی صفحات اول خود بازتاب داده بودند.



سخنرانی هاشمی رفسنجانی درباره فرهنگ، سوال مجلس از ظریف و آخوندی و توضیحات وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی مجلس از جمله مهم ترین عناوین روزنامه های روز چهارشنبه است.

خبرگزاری فارس: مهمترین عناوین روزنامه‌های کشور در روز چهارشنبه