ظریف: از حقوقمان کوتاه نمی‌آییم/ این دوره وارد نگارش متن توافق‌نامه جامع می‌شویم

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد برنامه و امکانات دفاعی ایران، موضوع مذاکره نیست و جمهوری اسلامی ضمن اینکه از حقوق خود کوتاه نمی‌آید، چیزی فراتر از حقش هم نمی‌خواهد.

خبرگزاری فارس: ظریف: از حقوقمان کوتاه نمی‌آییم/ این دوره وارد نگارش متن توافق‌نامه جامع می‌شویم
 

 



ولادت امام علی (ع) و روز پدر مبارک...

ميلاد مولي‌الموحدين حضرت امام علي ابن ابيطالب (ع) نخستين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت و نیز روز پدر بر تمامي مسلمانان به خصوص شيعيان جهان تبريك و تهنيت باد.

 

روز پدر در دیگر نقاط جهان

 ویکی‌پدیا: روز پدر روزی است برای بزرگداشت پدرها، پدر بودن، پیوند میان پدران و مادران و اهمیتی که پدرها در اجتماع دارند. در بسیاری کشورها روز پدر، سومین یکشنبهٔ ماه ژوئن در نظر گرفته شده‌است. این روز در ادامهٔ روز مادر و قدردانی از مادران است.

در ایران پیش از این انقلاب، روز ۲۴ اسفند زادروز رضا شاه بر پایهٔ گاهشمار ایرانی روز پدر نامیده می‌شد. پس از انقلاب سال ۵۷ این روز به زادروز علی ابن ابی طالب امام نخست شیعیان تغییر یافت.

روز پدر در دیگر نقاط جهان



مردم با اینکه می‌دانند حدود پنج هزار کیلومتر مربع آزاد شده و بیش از پنج‌ هزار نفر هم اسیر گرفته‌ایم و عمده‌ سرزمین‌های اشغالی ما در استان خوزستان آزاد شده، ولی مرتب تکرار می‌کنند: خونین‌شهر چه شد؟

خبرگزاری فارس: روایت شهید صیاد از خرمشهر اردیبهشت ۶۱
 

 

 



اعضای کمیته‌های بدوی و تجدیدنظر و هیئت عالی رسیدگی به تخلفات کارکنان دانشگاه آزاد با صدور احکامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد منصوب شدند و طه هاشمی در این دانشگاه صاحب یک مسئولیت جدید شد.

خبرگزاری فارس: مسئولیت جدید طه هاشمی در دانشگاه آزاد
 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اعضای کمیته‌های بدوی، تجدیدنظر و هیئت عالی رسیدگی به تخلفات کارکنان دانشگاه آزاد با حکم میرزاده رئیس این دانشگاه منصوب شدند.

بنابراین گزارش، با اعلام این حکم محمد ابریشمی‌نیا و محمدرضا نیازی به عنوان عضو کمیته بدوی رسیدگی به تخلفات انضباطی و اداری کارکنان دانشگاه، طه هاشمی به عنوان رئیس و حسین غریبی، ابراهیم واشقانی فراهانی، احمد قلی‌زاده و محمدمصطفی دعاگویی به عنوان عضو کمیته تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات انضباطی و اداری کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه منصوب شدند.

گفتنی است، علیرضا مصدق، علی عسگری و مرتضی احسانی هم به عنوان عضو هیئت عالی نظارت بر آرای کمیته‌های رسیدگی به تخلفات انضباطی و اداری کارکنان سازمان مرکزی مشخص شدند.

لازم به ذکر است، پروین داداندیش به عنوان عضو هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت‌علمی سازمان مرکزی، محمدعلی گذشتی و محمدرضا عباسی‌فرد به عنوان عضو هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت‌علمی سازمان مرکزی با صدور احکامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد منصوب شدند.

 

 



یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی اردیبهشت ۹۳ برای همه متقاضیان دریافت آن، ساعت ۲۴ امشب واریز و قابل برداشت می‌شود.

خبرگزاری فارس: یارانه ۴۵۵۰۰ تومانی ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است
  

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طبق گفته سخنگوی دولت، یارانه اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به عنوان اولین یارانه مرحله دوم هدفمندی یارانه برای همه متقاضیان و ثبت نام کنندگان و بدون تغییر همان رقم 45500 تومان از بامداد فردا قابل برداشت است.

 

به گفته نوبخت سخنگوی دولت، یارانه اردیبهشت طبق روال همان روز ۲۲ واریز و فعلا یارانه نقدی به همان میزان سابق ۴۵۵۰۰ تومان به همه متقاضیان و ثبت نام کنندگان در فروردین سال جاری پرداخت می‌شود.

 




صفحه قبل 1 ... 62 63 64 65 66 ... 75 صفحه بعد